CaixaBank i la Cambra de Comerç organitzen un taller sobre les últimes tendències en retail a Igualada
C

9 d'octubre de 2015

DSC_1438.jpg

La Cambra de Comerç de Barcelona va organitzar ahir, juntament amb CaixaBank, un taller a Igualada per a explicar a les pimes del territori les últimes tendències en comerç minorista o retail. Aquesta sessió formativa s’emmarca dins el Pla Integral de Suport a la Competitivitat del Comerç Minorista 2015 que compta amb el suport de la Secretaría de Estado de Comercio del Ministerio de Economía y Competitividad.

L’objectiu d’aquest taller és sensibilitzar les pimes del comerç, especialment a les més petites, sobre la importància de la innovació, la consolidació i la viabilitat del seu negoci. D’aquesta manera es persegueix millorar la capacitació dels empresaris, directius i empleats del comerç minorista amb l’objectiu de que siguin més competitius i puguin adaptar-se als reptes i canvis que afecten al sector. En aquesta sessió es donaran a conèixer quines son les noves estratègies en el món del retail, com s’adapten a les exigències del consumidor actual i com s’han d’adaptar els canals de venda als nous costums dels compradors.

El taller està adreçat a emprenedors, propietaris i responsables d’establiments comercials minoristes, així com a qualsevol empresari que vulgui conèixer els conceptes més innovadors del comerç.

A través del programa CaixaNegocis, CaixaBank prestarà un servei d’assessorament especialitzat, Portem la seva oficina de CaixaBank al seu comerç, mitjançant els gestors de negocis que es desplaçaran als diferents comerços minoristes equipats amb tablets i smartphones per assessorar-los i facilitar-los les seves gestions financeres. A més, CaixaBank posa a disposició dels comerciants la seva xarxa d’oficines així com el servei de Línia Oberta, el servei de banca online de l’entitat, accessible en qualsevol moment i des de qualsevol lloc.

CaixaBank, capdavanter en banca digital

CaixaBank és l’entitat financera líder en banca mòbil i banca electrònica a Espanya. L’entitat explica actualment amb 2,6 milions de clients que operen de forma habitual amb Línia Oberta Mòbil i registra mensualment més de 160 milions d’operacions via mòbil, de les quals el 36% impliquen moviments de fons. Així mateix, l’entitat compta amb una oferta de més de 65 aplicacions i més de 3 milions de descàrregues anuals.

D’altra banda, CaixaBank és la primera entitat espanyola en banca electrònica, amb més de 14 milions de targetes emeses de totes les modalitats, prop de 10.000 caixers –la major xarxa de terminals del país-, i un volum de facturació en compres i disposicions d’efectiu amb targeta de més de 50.000 milions d’euros als últims 12 mesos.
L’entitat va ser la primera a apostar pel pagament NFC a Espanya i la primera a iniciar el desplegament de la tecnologia contactless per a particulars i comerços. CaixaBank ofereix també altres formats de pagament electrònic, com stickers o polseres.

CaixaBank Pay, el servei de pagament per mòbil

Recentment, CaixaBank ha ampliat la seva oferta de serveis de pagament per mòbil amb el llançament de CaixaBank Pay, una nova aplicació per a terminals de qualsevol operador mòbil amb NFC i sistema operatiu Android. L’entitat financera, presidida per Isidre Fainé i de la qual Gonzalo Gortázar n’és conseller delegat, estima que el servei té potencial perquè puguin utilitzar-ho més del 70% dels seus clients de banca mòbil.
La nova aplicació de pagament permet als clients descarregar les seves targetes Visa de CaixaBank en el mòbil i utilitzar el telèfon com si fos una targeta contactless per realitzar compres en qualsevol establiment comercial amb datàfon adaptat. Més del 70% dels comerços a Espanya ja operen amb aquesta tecnologia, el que suposa un parc de 600.000 datàfons. Així mateix, l’aplicació es podrà utilitzar en caixers adaptats a contactless.

Comparteix l'article:

Deixa un comentari

L'Enquesta

Llegeixes els llibres que et regalen per Sant Jordi?

Ja no s'accepten vots en aquesta enquesta